zondag 11 maart 2018

Blog indische duinen

Blogpost 1




 - Indische duinen is een psychologische/oorlogsroman. Het boek is gebaseerd op het oude Indië (Indonesië in de tijd van de tweede wereldoorlog). Ik heb dit boek gekozen omdat mijn ouders ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt als de ouders van de hoofdpersoon.

- Meestal lees ik verhalen met veel actie. Indische duinen is een psychologische/oorlogsroman.Veel actie zou er in het verhaal dus niet komen. Met deze boek wil ik graag mijn kennis verbreden op het gebied van oorlogen en wil ik me graag verdiepen in de geschiedenis. Zelf ben ik erg nieuwsgierig hiernaar. Hoe leefden mijn ouders, hoe leefden de mensen vroeger in de tijd van oorlog en in hoeverre de invloed hiervan is op ons dagelijks leven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten